Dostawa

 
1. Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionego towaru:
  • dostawa towaru poprzez firmę transportową pod wskazany w zamówieniu adres
  • dostawa poprzez transport sklepu pod wskazany w zamówieniu adres
  • odbiór własny z siedziby firmy

2. Ponieważ nasze produkty w większości przypadków dostosowywane są pod względem obić oraz rozmiarów do potrzeb Klientów, dlatego też przeciętny czas oczekiwania na meble zamówione wg. indywidualnej specyfikacji wynosi 3-5 tygodnie. Chyba, że zakupiony produkt jest  akurat  na stanie magazynowym, wówczas wysyłka następuje w ciągu 3 -5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie.

3. Firma zastrzega sobie prawo do zmiany czasu dostawy z powodów od niej nie zależnych, dokonujący zakupu będzie wówczas o
 tym poinformowany drogą mailową lub telefoniczną. 
 
4. Klient ma obowiązek sprawdzić w obecności pracownika firmy spedycyjnej jakość i kompletność dostawy. Zaniechanie tej czynności może spowodować utratę roszczeń z tytułu szkód transportowych oraz kompletności dostawy. Dostawa nie obejmuje wnoszenia do budynku, o ile nie uzgodniono innych warunków dostawy.  Wnoszenie jest usługą dodatkowo płatną.

5. W trakcie realizacji zamówienia, każdy Zamawiający informowany jest o koszcie transportu. W przypadku braku akceptacji kosztu transportu należy poinformować firmę Resto Design o rezygnacji z zamówienia lub zmianie sposobu odbioru na odbiór własny.

6. Informacje dotyczące kosztu transportu można również uzyskać, wysyłając zapytanie odnośnie danego produktu  e-maillem na adres sklep.restodesign@gmail.com lub pod numerem telefonu 58 3495559 (biuro).

7. Nabywca ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki i jej zawartość w obecności spedytora. W przypadku stwierdzenia powstania szkody transportowej zobowiązany jest wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15.11.1984 r. - Prawo przewozowe /Dz.U. z 1995 r., Nr 119, poz.575 z póz. zm./ dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika, a w szczególności spowodować protokolarne ustalenie przez przewoźnika stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Stanowi to podstawę do uznania reklamacji.

8. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

W trosce o Państwa wygodę firma Resto Design zapewnia usługę transportu mebli w określonym obszarze od zakładu produkcyjnego w Starogardzie Gd. W celu ustalenia kosztów oraz terminu ewentualnego transportu, należy przed dokonaniem zakupu mebli skontaktować się telefonicznie 605-043-098 / 661-605-697 lub mailowo: sklep.restodesign@gmail.com

  • Cena transportu za pośrednictwem firmy Resto Design Production zależna jest od odległości oraz kwoty zakupu. Koszty dostawy zakupionego towaru ustalane są indywidualnie.
Informujemy, że firmy kurierskie nie świadczą usługi wnoszenia mebli tapicerowanych do mieszkania klienta.
 

Pozostałe meble i produkty:

Wszystkie produkty o mniejszych gabarytach jak np. ławy, stoliki, stoły, krzesła, wieszaki....., są dostarczane transportem firmowym lub za pośrednictwem firmy kurierskiej. Cena oraz sposób dostawy ustalany jest indywidualnie i zależny od ilości km, gabarytów oraz wagi.

Umożliwiamy odbiór mebli własnym transportem z siedziby naszej firmy oraz z każdego Salonu Meblowego.

Kontakt Transport
tel. kom.: 501005664